Γκότζι μπέρι

Γκότζι μπέρι

Τα γκότζι μπέρι, ένα φρούτο που προέρχεται από το κινέζικο φυτό λύκιο το βαρβαρικό, έχουν χρησιμοποιηθεί ως παραδοσιακό φάρμακο για τη γενική υγεία, και πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι υπάρχει πραγματική απόδειξη για τα οφέλη τους. Πολλοί τύποι μούρων προσφέρουν ευεργετικές αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν τον οργανισμό από χρόνιες ασθένειες, και τα γκότζι μπέρι μπορεί να περιέχουν πρόσθετες ιδιότητες για τη βελτίωση της υγείας των ματιών.

Οι αξιολογήσεις για την αποτελεσματικότητα των ΓΚΟΤΖΙ έχουν ως εξής:

Επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα για ...
•    Ξηροφθαλμία
•    Ποιότητα ζωής - Ορισμένες παλαιότερες έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση χυμού Γκότζι (GoChi, FreeLife International LLC) για 14-30 ημέρες βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας, την αθλητική απόδοση, την ποιότητα του ύπνου, την οξύτητα του νου, την ηρεμία, τα συναισθήματα της υγείας και της ικανοποίησης, τη διάθεση, και την κανονικότητα του εντέρου.
•    Απώλεια βάρους - Πρώιμη έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση χυμού γκότζι για 2 εβδομάδες, σε συνδιασμό με ένα πρόγραμμα διατροφής και άσκησης μπορεί να μειώσει το μέγεθος της μέσης σε υγιείς, υπέρβαρους ενήλικες. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να βελτιώνει το βάρος ή το λίπος του σώματος
•    Διαβήτη
•    Υψηλή πίεση του αίματος
•    Πυρετό
•    Ελονοσία
•    Καρκίνο
•    Προβλήματα με την κυκλοφορία του αίματος
•    Σεξουαλικά προβλήματα (ανικανότητα)
•    Ζαλάδα
•    Βούισμα στα αυτιά (εμβοές)
•    Άλλες παθήσεις

Πόσες θερμίδες έχουν τα 100 γραμμάρια γκότζι μπέρι;


Πόσες θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας γκότζι μπέρι; Τι γίνεται με τις άλλες θρεπτικές αξίες; Εδώ είναι η πλήρης ανάλυση.
10 γραμμάρια αποξηραμένα γκότζι μπέρι περιέχουν:
•    32 θερμίδες
•    1.4g πρωτεΐνες
•    0.18g λιπαρά
•    0.5g φυτικές ίνες
•    5.36g σάκχαρα
•    νάτριο, κάλιο, ασβέστιο
•    Βιταμίνες C, A, B2
•    Ψευδάργυρος, σίδηρος

Με βάση αυτή τη διατροφική ανάλυση, πόσα γκότζι μπέρι πρέπει να τρώτε κάθε μέρα; Μια μερίδα της μιας κουταλιάς της σούπας (περίπου 15 g) είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης.

Πώς να απολαμβάνετε τα γκότζι μπέρι;

1) Απολαυστικό snack – Τα αποξηραμένα γκότζι μπέρι έχουν μια ήπια γλυκύτητα και είναι ελαφρώς λαστιχωτά, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για τσιμπολόγημα. Αυτά τα σούπερ μούρα είναι έτοιμα να τα απολαύσετε κατ 'ευθείαν από το σακουλάκι! Μπορείτε επίσης να προσθέσετε στην ποικιλία άλλα αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς.
2) Τσάι, smoothies και άλλα ροφήματα – Κάντε ανασύσταση στα γκότζι μπέρι αφήνοντάς τα σε ζεστό νερό για 5 έως 10 λεπτά, μέχρι να γίνουν φουσκωτά και λαστιχωτά. Όταν το γκότζι μπέρι ανασυσταθεί, παίρνει μία πλούσια γλυκύτητα και είναι υπέροχο σε ροφήματα.
3) Πρωινό - Ανακατέψτε τα γκότζι μπέρι στη βρώμη ή τα δημητριακά για μία αναζωογονητική ώθηση. Βάλε μία στρώση τους στο γιαούρτι για ένα νέο είδος παρφέ. Τα γκότζι μπέρι είναι επίσης μία νόστιμη προσθήκη στις μπάρες δημητριακών και τα ψημένα αγαθά.
4) Σούπες και σαλάτες - Τα αποξηραμένα γκότζι μπέρι χρησιμοποιούνται συνήθως στις κινέζικες φυτικές σούπες για να ενισχύσουν την περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τα προσθέσετε στις δικές σας σούπες και ζωμούς. Εναλλακτικά, βάλτε τα πάνω σε σαλάτες για ένα ωραίο τραγάνισμα.
5) Πιάτα σιτηρών - Προσθέστε αποξηραμένα γκότζι μπέρι σε κινόα, ρύζι, κουσκούς, και άλλες συνταγές δημητριακών. Τα υπερ-μούρα προσδίδουν μικρές εκρήξεις διατροφής και γλυκύτητας στα πιάτα σας. Αγοράστε γκότζι μπέρι χύμα, έτσι ώστε να έχετε πολλά για να προσθέσετε στα αγαπημένα σας φαγητά.


Οι παρενέργειες των γκότζι μπέρι


Υπάρχουν αλληλεπιδράσεις βοτάνων-φαρμάκων με τα γκότζι μπέρι. Εάν πάρετε βαρφαρίνη (μία ουσία που λεπταίνει το άιμα) θα πρέπει να αποφεύγετε τα γκότζι μπέρι. Τα γκότζι μπέρι μπορεί επίσης να αλληλοεπιδράσουν με τον διαβήτη και τα φάρμακα για την αρτηριακή πίεση, οπότε επικοινωνήστε με το φαρμακοποιό σας για τις πιθανές αλληλεπιδράσεις. Επίσης, είναι φυσικά πλούσια σε οξαλικά τα οποία μπορεί να είναι ένα ζήτημα υγείας για νεφρικά προβλήματα.

διαφήμιση

Μαλλιά